FAQ Pytania i odpowiedzi

Kupując w sklepie www.lilonka.pl z kim zawieram umowę sprzedaży? Sklep internetowy działający pod adresem www.lilonka.pl prowadzony jest przez

F.H.U "ILONA"

Magdalena Lonka

Maciejowice 145

32-010 Luborzyca

 

tel.518740576

e-mail:sklep@lilonka.pl

 

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

1. CZY MUSZĘ POSIADAĆ KONTO W SKLEPIE ABY ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?

Nie, w celu złożenia zamówienia w naszym sklepie nie trzeba się rejestrować  i można dokonać zakupu bez rejestracji jednak, aby być na bieżąco zachęcamy do zarejestrowania się w naszym sklepie www.lilonka.pl

2. JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE W WASZYM SKLEPIE ?

Zamówienia w naszym sklepie można składać przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. Zamówienia są realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00- 17:00.

3. JAK DŁUGO TRZEBA CZEKAĆ NA ZAMÓWIONY TOWAR?

Zamówienia  wysłane są od 1-2 dni roboczych od otrzymania przez nas płatności (w przypadku wysyłki pobraniowej, czas wysyłki nie ulega zmianie) Czas dostarczenia przesyłki:

-Poczta Polska czas dostawy 48h

- Kurier DPD - czas dostawy 24h 

4. CZY PRODUKT PRZED ZAKUPEM MOŻNA OGLĄDNĄĆ/PRZYMIERZYĆ LUB ODEBRAĆ OSOBIŚCIE ?

Niestety nie, prowadzimy wyłącznie sprzedaż wysyłkową.

5.JAKI JEST CAŁKOWITY KOSZT TRANSAKCJI ?

Całkowity koszt transakcji to cena towaru + koszty przesyłki.

6. CZY JEST MOŻLIWOŚĆ OTRZYMANIA FAKTURY VAT ZA ZAKUPIONE PRZEDMIOTY?

Tak wystawiamy faktury VAT.

7. DO KIEDY MOGĘ DOKONAĆ WPŁATY?

Na wpłatą za zamówienie czekamy do 3 dni roboczych od daty zakupu.

8. W JAKI SPOSÓB MOŻNA DOKONAĆ PŁATNOŚCI ZA ZAKUPIONY PRZEDMIOT?

Płatności można dokonać przelewem tradycyjnym lub poprzez szybkie płatności PayU ,Paypal lub opłacić zamówienie przy odbiorze.

9. CZY JEST MOŻLIWOŚĆ ZWROTU lub WYMIANY zakupionych produktów?

Tak, jest możliwość zwrotu/wymiany.

kliknij tutaj:https://www.lilonka.pl/pl/static/reklamacje-i-zwroty.html

10.CZY WYSYŁACIE ZA GRANICĘ?

Tak, wysyłamy przesyłki zagraniczne więcej informacji w linku:

https://www.lilonka.pl/pl/i/Wysylka-zagraniczna/18

 11. CZY MOJE DANE OSOBOWE SĄ CHRONIONE?

Tak, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl