Reklamacje

 

 1.Powiadom Nas o reklamacji wysyłając wiadomość na e-mail:sklep@lilonka.pl

KLIKNIJ TUTAJ I POPRZEZ FORMULARZ REKLAMACYJNY 

Do produktów, które chcesz reklamować dołącz dowód zakupu czyli fakturę (każdy klient otrzymuje dokument drogą elektroniczną)Uzupełnij formularz dołącz do przesyłki fakturę i odeślij ze zwracanym zamówieniem.


Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki (rekomendujemy owinięcie towaru w folię lub papier).

2. Przygotowaną przesyłkę odeślij na adres:

F.H.U „ILONA” Magdalena Lonka
Maciejowice 145
32-010 Luborzyca

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.Koszt odesłania zwracanego towaru ponosi kupujący.
Po przyjęciu przesyłki otrzymasz od nas wiadomość e-mail z powiadomieniem.

3. Poczekaj na odpowiedź Reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni, od przyjęcia reklamacji.
Gdy buty zostaną naprawione bądź wymienione na nowe, odeślemy je na adres podany w formularzu reklamacyjnym.Ewentualny zwrot środków zostanie wysłany na numer konta bankowego podany w formularzu.

W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad, usunięcia wady, lub złożyć oświadczenie o: obniżeniu ceny, odstąpieniu od umowy
– w przypadku wady istotnej. Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego. Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl